Sa sheqer konsumojmë çdo ditë pa e kuptuar?

Posted by:

|

On:

|

Sa sheqer konsumojmë? Konsumimi i sheqerit, sipas Organizatës Botërore të Shëndetësisë (OBSH), tek një person me masë trupore normale nuk duhet të kalojë 5% të marrjes ditore të kalorive, pra rreth 25 gram, që është e barabartë me 6 lugë gjelle, afërsisht . Megjithatë, sipas një studimi të Fondacionit Spanjoll të Ushqyerjes, konsumi mesatar ditor i sheqerit në Spanjë është 71.5 gram, një shifër që praktikisht trefishon rekomandimet e OBSH-së.

Cila është arsyeja e këtij konsumi të tepërt?

Nga njëra anë, shija e ëmbël është një nga të preferuarat e të gjithëve. Ëmbëlsia ngushëllon, kënaq dhe e lidhim me vakte dhe ushqime të këndshme. Dhe, nga ana tjetër, edhe pse nuk po hamë sheqer në formatin e pastër që dimë se është, ne jemi konsumatorë të rregullt të shumë produkteve që e kemi në formë të maskuar, ndaj po hamë më shumë sheqer sesa mendojmë. Dhe sheqernat janë kudo! Ato gjenden natyrshëm në ushqime ose shtohen në ushqime dhe pije të përpunuara. Burimet e sheqerit në dietën normale gjenden në fruta dhe lëngje frutash, pije joalkoolike, mjaltë, reçel dhe pelte, produkte bimore, ushqime të gatshme dhe, natyrisht, ëmbëlsira dhe ëmbëlsira të tjera. Pra, rekomandimi ynë kryesor është që GJITHMONË të LEXONI Etiketat për të ditur se çfarë po hamë.

Çfarë është sheqeri?

Gjëja e parë që duhet të kemi parasysh është se sheqeri nuk konsiderohet thelbësor në dietën tonë, sepse  na siguron kalori boshe , domethënë na jep energji, por pa lëndë ushqyese. Ky ëmbëlsues është një substancë kristalore që i përket grupit kimik të karbohidrateve, me aromë të ëmbël dhe ngjyrë të bardhë në gjendje të pastër, i tretshëm në ujë, i cili përftohet nga kallami i ëmbël, panxhari dhe perimet e tjera. flasim për saharozën. Ky është sheqeri që ne e njohim si sheqer i zakonshëm ose i tryezës. Jo sheqerit që ushqimet përmbajnë në mënyrë natyrale. Si tek të rriturit ashtu edhe tek fëmijët, konsumi i sheqernave të lira duhet të reduktohet në më pak se 10% të marrjes totale të kalorive. Një marrje kalorike nën 5% do të prodhonte përfitime shtesë shëndetësore

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *